Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikalapsen kengän numero ei kasva

Vierailija
30.11.2006 |

Onko kenelläkään poikalapsen kengän numero (ja jalan koko) pysynyt tismalleen samana 1 vuoden ja 2 vuoden välillä? Olen aika huolissani jo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan 100% varma. Piirrän lapsen jalan kuvan kerran kolmessa kuussa ja nyt jo vuoden ajan ihan saman kokoinen! (lapsi siis seisoo koko painollaan itse pahvin päällä ja piirrän ääriviivat). Olen tosi tosi huolissani.

Vierailija
2/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotias ja kenhänkoko 22. mitään kasvupyrähdystä ei koskaan ollut. naapurin 1-vuotiaalla tytölläkin isompi jalka.

Poikani on pahasti allerginen ja pelkään nyt, ettei saa riittävästi kaikkea , jotta esim. ääreiskasvu toteutuisi (ja tiedetäänhän miten tärkeitä pippelit on pojille/miehille..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on ihan yksilöllistä

Vierailija
4/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kärkikasvuisuus loppuu.

kädet jalat nenä leuka ja pippeli jäävät ihan töpöiksi vaikka muu keho kasbvaa

Vierailija
5/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos teille vastanneet! Ovatko lapsenne muuten pienikokoisia? Oma poikani menee yläkäyrillä ja siksi ihmettelen tätä kengän kokoa.

Vierailija
6/6 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteessa ipanan kokoon muuten? Ehkä sillä on ollut aikaisemmin kasvupyrähdys ja nyt tasaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän