Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ VEIKKAATTE?

Vierailija
11.03.2006 |

hain virkaa jossa viimeinen hakupäivä oli 7.3---> nyt on 11.3

työ alkaisi 1.4..viran alkamiseen siis aikaa kolme täyttä viikkoa.



ei ole kuulunut mitään... eli kai ovat tällä viikolla jo haastatelleet parhaimmat TAI ainakin kutsuneet haastatteluun? ei kai siinä mene kuin max. päivä kun lukee hakemukset?



ei galuppia pystyyn onko mulla enää mitään tsäänssejä vai tuleeko vain lappu et kiitos mielenkiinnosta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, apua, tuota mä itsekin pelkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme