Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Alle 2 v. lasten äidit! Kuinka usein teillä on omaa aikaa, paljonko kerralla ja mitä teette silloin?
Kommentit (4)
Käyn kerran viikossa maalauskurssilla ja pari kertaa kuntosalilla. Ehkä kerran parissa kuukaudessa käyn ulkona kavereiden kanssa, siis syömässä/juomassa.
Lapsia on kaksi, toinen 5 kk ja toinen tasan 2 v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miehen kanssa yhteistä aikaa oli viimeksi noin viisi vuotta sitten.
yleensä nukun koska olen ollut yön duunissa.
Alue: Aihe vapaa
Ja kun lapsi oli vauva, sitä omaa aikaa oli aina, kun ei ollut sylissä. Imettäminenkin oli omaa aikaa, kun makasin sängyssä ja luin siinä samalla tai katselin telkkaa. Ja kun vauva köllötti sitterissä saatoin kuunnella musiikkia ja tehdä käsitöitä ja höpötellä vauvan kanssa.