Olenko kiittämätön (kyse Reiman haalarin korvauksesta uudella haalarilla)?
Meillä on ollut tosi huonoa tuuri Reimatec+ haalareiden kanssa. Eka haalari oli reikiintynyt saumanteippausteipin reunasta. Huomasin vasta seuraavana syksynä => haalari korvattiin uudella suuremmalla koolla marraskuussa. Tämä uusi haalari vuosi polvista ja se korvattiin uudella samankokoisella ja täsmälleen samanlaisella tammikuussa 05. Lopputalvesta huomasin haalarin vuotavan polvesta. Kun tutkin haalaria tarkemmin oli polvessa reikä. Paikkasin haalarin ja sen jälkeen sitä ei juuri käytettykään. Nyt sitten tänä syksynä toissa viikolla olleilla loskakeleillä tuo viime talvinen haalari vielä just mahtui päälle ja sain sitten huomata, että tuo tammikuussa 05 saatu korvaushaalari vuosi paikkaamattomasta polvesta ja takapuolesta (ei minkäänlaista kulumaa tuossa ehjässä polvessa eikä takapuolessa). Laitoin tuon kolmannen haalarin saatekirjeiden kanssa Reimalle katsottavaksi ja ilmoitin, että haluan keskustella asiasta jonkun kanssa (miten nuo haalarit ovat voineet olla noin huonoja, oliko 2. ja 3. haalari jotain 2 luokan haalareita? Melkein samanlaisia oli viime talvena myynnissä, ilmoituksella, että ovat 2 luokan haalareita ja vedenpitävyyttä ei taattu). En saanut mitään yhteydenotto Reimalta, mutta tänään tuli postissa tämän vuoden mallin Reimatec+ haalari, joka on täsmälleen samaa kokoa kuin nuo kaksi edellistä = ei mahdu lapsemme päälle kuin max. jouluun asti.
Olenko kiittämätön kun en ymmärrä, miksi kasvavalle lapselle korvataan seuraavalle talvelle 3. samankokoinen haalari?
Kommentit (12)
että ehdottomasti vaadit oikeuksiasi! Isompaa haalari avaan vaatimaan! Tuntuu siltä, etei niillä ole ollut " varastossa" isompaa haalaria, joten ovat lähettäneet sen, minkä käsiinsä ovat saaneet. Tuolla hinnalla pitäisi kyllä laatua saada!!!! Hyvä, että jaksat reklamoida, itse en aina jaksa.
Eihän se alkuperänen haalari mahtuis enää nyt kuitekaa??!
Paa vaik huutonettii myyntii ja osta sillä rahalla uus, isompi haalari.
jos ne sen tekisi noiin he joutuisivat jokaiselle joka viitsii reklamoida vaihtamaan uuden puvun, tappiollehan ne siinä joutuisivat.
Sinulle on korvattu kaksi VANHAA haalaria UUDELLA haalarilla. Ihmettelen, että ovat noin monta uutta sinulle lähettäneet. Laita Huutonettiin myyntiin viimeisin puku niin sillähän siitäkin riesasta pääset. Ja tosiaan, vaihda merkkiä, kun noin nyppii.
reiman oma tyhmyys, jos antaa ilmaiseksi vielä puvun
Olet jo korvaukseksi saanut kolmnen eri kokoiset haalarit alkuperäiset mukaan lukien ja vielä valitat!!!!
Ymmärrä jo, että se laatu ei parane vaikka valittaisit seuraavat seitsemän vuotta! Normaali ihminen äänestää jaloillaan ,eli uutta merkkiä peliin!
pyysivät palauttamaan ja lähettivät pyydetyn koon (eli vähän isomman). Iso, tunnettu firma haluaa palvella hyvin.
sinä vai reima?! Tyhmä käyttää tilaisuuden käyttämättä. Reima haluaa suojella mainettaan.
Me, arvon siskot, jotka niitä reimoja kaupasta rahalla ostamme. Ei se reiska nyt niin tyhmä ole, että omaan piikkiin niitä röyhkeimmille lähettelee.
täällä kun moni on siinä käsityksessä että korkea hinta on laadun merkki, ja vielä korkeampi hinta vielä paremman laadun merkki, muka. Heh, siinäpä näette.
ja nytkö reppana joudut ostamaan itse isomman koon, huoh. Valivali.
Osta seuraavaksi travellet