Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään maailman surkeinta asiakaspalvelua Changessa.

Vierailija
12.05.2015 |

Kävin tänään Itiksen Changessa. Odotin saavani yhtä hyvää palvelua kuin muissa Change-myymälöissä, joissa olen käynyt. Tulin sisään liikkeeseen, jolloin huomasin myyjän rupattelevan/kikattelevan mieshenkilön kanssa. Odotin hetken, josko keskustelu loppuisi ja voisin häiritsemättä mennä pyytämään apua. Odoteltuani ~10min yritin viittilöidä myyjälle, jotta hän huomaisi tulla kysymään voisiko auttaa jotenkin, jolloin myyjä rupattelunsa lomassa vilkaisi minua mutta jatkoi keskustelua ja juoruilua kuin ei olisi mua huomannutkaan. Olin suoraan sanottuna tyrmistynyt, olen kaikissa muissa Changeissa joissa oon käynyt mahtavaa asiakaspalvelua, erityisesti Jumbon myymälässä joten pisteet sinne! 

 

Olipa ihana avautua, eiköhän tohonkin hommaan löytyis joku enemmän asiakaspalvelualtis henkilö. 

 

 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä jumbon asiakas palvelusta. Ikinä en ole siellä pettynyt.

Vierailija
2/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan mennyt sanomaan, että "anteeksi saisinko apua?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna ei enää huvittanut pyytää apua, kun ei viittilöintiinkään pahemmin reagoinut. Ap

Vierailija
4/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut kerran eräs asiakas raivoamaan että voisit tulla töihisi sieltä jauhamasta kavereidesi luota ja *piip*piip*
No kävin hänelle sitten ystävällisesti ilmoittamassa että kyseinen henkilö on myös asiakas mutta liikuntarajoitteinen ja siksi hän ei pysty tulemaan autostaan sisälle liikkeeseen ja ei tosiaan ole minun syyni että olen yksin vuorossa ja en pysty keskeyttämään asiakkaan palvelu vaan jokaisen on odotettava vuoroaan. Toki viittilöin hänelle ennen tuota kohtausta että olen tulossa hänen luokseen mahdollisimman pian

Vierailija
5/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tietenkin palautetta - liike, ajankohta, palvelun puutteet kuvattuina.

Vierailija
6/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun changessa pakolla koitettiin saada vaan myytyä selvästi väärän kokoista, ja hakivat liivit kopista pois kun otin muutamat erikokoiset sovitettavaksi D: yksiä kerralla sain sitten sovittaa, kun myyjä antoi niitä verhon raosta. En ole mitenkään epäilyttävän näköinen eikä ollut isoa laukkuakaan mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:56"]

Minulle on tullut kerran eräs asiakas raivoamaan että voisit tulla töihisi sieltä jauhamasta kavereidesi luota ja *piip*piip* No kävin hänelle sitten ystävällisesti ilmoittamassa että kyseinen henkilö on myös asiakas mutta liikuntarajoitteinen ja siksi hän ei pysty tulemaan autostaan sisälle liikkeeseen ja ei tosiaan ole minun syyni että olen yksin vuorossa ja en pysty keskeyttämään asiakkaan palvelu vaan jokaisen on odotettava vuoroaan. Toki viittilöin hänelle ennen tuota kohtausta että olen tulossa hänen luokseen mahdollisimman pian

[/quote]

 

ihan oikein teit, noin se kuuluisi hoitaa! Itsekin aikoinaan kesätöissä asiakaspalvelijana, jos ei just silloin kerennyt palvella tiettyä asiakasta niin hänelle asiallisesti sanottiin, voisiko odottaa hetkisen vuoroaan. Ei tullut kuuloonkaan hoitaa asioita niin, ettei ollut huomaavinaan odottavaa asiakasta. Tässä change-tapauksessa oli kuitenkin kyse ihan selvästi tuttavan/ystävän kanssa juoruilusta ja rupattelusta, ja kohtelu suoraan sanottuna surkeaa. Huomasi viittilöintini mutta oli liian kiireinen keskustellessaan ties mistä juoruista miehen kanssa. Ap

Vierailija
8/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:01"]

Onko ap Pipsa, oli nähty tänään Helsingissä.

[/quote]

 

haha en sentään :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Tuollainen on kurjaa, etenkin erikoisliikkeissä. Minulla on hyvät kokemukset Sellon Changesta, siellä sellainen rempseä naismyyjä oli aivan loistava (ja hyvä myymään koska mukaan lähti 3 rintaliivit :))

Vierailija
10/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:59"]

Oulun changessa pakolla koitettiin saada vaan myytyä selvästi väärän kokoista, ja hakivat liivit kopista pois kun otin muutamat erikokoiset sovitettavaksi D: yksiä kerralla sain sitten sovittaa, kun myyjä antoi niitä verhon raosta. En ole mitenkään epäilyttävän näköinen eikä ollut isoa laukkuakaan mukana.

[/quote]

 

ohhoh ompa muuten aika törkeetä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:59"]

Annat tietenkin palautetta - liike, ajankohta, palvelun puutteet kuvattuina.

[/quote]

 

Tänään ajattelin laittaa palautetta - ehkä myyjä oppisi virheestään, asiakkaat ensin, sitten juoruilut kavereiden kanssa. Ap

Vierailija
12/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:04"]

Voi harmi! Tuollainen on kurjaa, etenkin erikoisliikkeissä. Minulla on hyvät kokemukset Sellon Changesta, siellä sellainen rempseä naismyyjä oli aivan loistava (ja hyvä myymään koska mukaan lähti 3 rintaliivit :))

[/quote]

 

oon tuolla sellon myymälässäkin käynyt ja palvelu oli todella hyvää! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon myymälässä sellainen myyjä jolla taitaa olla nenälävistys kiusaa asiakkaita. Menin ostamaan liivejä imetyksen lopettamisen jälkeen, en pyytänyt kommentteja muuttuneesta ulkomuodosta ja hän kailotti että ne on nyt pysyvästi pehmentyneet. Ei ole enää kimmoisat, ei. Melkein itkin kun pääsin liikkeestä. Pari kuukautta myöhemmin kuulin, kun hän kiusasi toista asiakasta aivan samoilla sanoilla.

Vierailija
14/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:53"]

Mikset vaan mennyt sanomaan, että "anteeksi saisinko apua?"

[/quote]

 

sori, mutta vaikka tämä nipotukselta kuulostaakin, niin näin ei pitäisi joutua tekemään. Näin hyvässä liikkeessä. Toki suomalaisille vähän outoa että joku tulee heti tyrkyttämään mutta se on myyntiä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:53"]

Mikset vaan mennyt sanomaan, että "anteeksi saisinko apua?"

[/quote]

Luuletko ettei se myyjä tajunnut, että viittelöivä asiakas haluaisi myyjän paikalle? Joten mitä se auttaa vaikka menisikin myyjälle sanomaan jotain. Jos palveluhalukkuutta ei ole, niin sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi