Lue keskustelun säännöt.
Kamala ikävä jo työkaveria kun emme näe viikkokausiin
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:46"]Miksi ihmisen pitää ihastua :(
[/quote]
Täsmälleen samat fiilikset täälläkin. :(
N25
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin en tiedä edes hänen fiiliksiään, flirttailee ainakin. Mutta joskus esim. lähellä ollessaan ei tohdi katsoa silmiin. Joko on kiinnostunut tai sitten ei :) Mutta ei kai hän koskettaisi mikäli inhoaisi.
ap
no äläpä muuta sano :(