Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tämä nyt olisi viimeinen päivänä nikotinistinä....

Vierailija
13.07.2014 |

Olen lopettanut jo kahteen otteeseen, 2 raskautta ja kaksi imetystä, ekaa imetin 1v3kk ja toista 9kk. Joka kerran kun ei ole enää ollut pakko olla ilman tupakkaa olen sortunut siihen uudestaan.
Tiedän kuitenkin että osaan hyvin olla ilman, en ymmärrä miksi se muka tuntuu niin hyvältä että ei voi luopua kokonaan kun on jo kauan ollut ilman. 
Nyt en ole raskaana, mutta.... Tuntuu ehkä että nyt riitti. Joka kerta kun käyn röökillä mietin "MIksi?". 
Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä?
Ei se maku ole mitenkään erityisen hyvä, ei olo ainakaan ole hyvä kun käy aamuröökillä, koska on jäänyt nii pitkä väli ilta- ja aamuröökin välissä. 
Sormet haisevat. Henki haisee röökin jälkeen. Kielen päälle muodostuu harmaata mömmöä. 
Tällä hetkellä poltan 4-5 päivässä.
Yritän sanoa itselleni että en ole pahasti riippuvainen koska poltan niin vähän, aamullakin olen herellä noin 2h ennen kuin edes menen aamuröökille.
Huijaustahan se on, jos en olis riippuvainen en polttaisi edes 4-5 tupakkaa päivässä....
Korvaustuotteita olen kokeillut, en saa niistä mitään irti. Kaipaan sitä tupakkaa.
Nyt olisi vain tehtävä se päätös että EI, ei ikinä enää.

Ja samalla se tyhmä ikiangstiteini sisälläni protestoi koska kaikkialla paasataan tupakoinnista ja ei saa polttaa siellä eikä täällä eikä tuolla ja tupakoijat ovat niin huonoja ihmisiä ja niin edelleen, eikä halua että kukaan usko että tupakoinnin lopettaminen johtuisi siitä että tupakointia muutenkin yritetään vähentää....
Jos lopetan se ei johdu tupakanvihaajista, vaan ihan vain siitä syystä että itse olen päättänyt lopettaa!
Nojoo, menenkin nt tästä vielä iltaröökille, jos se nyt oikeasti olisi se viimeinen tupakka.....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Toivottavasti onnistuu.

Vierailija
2/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta tyttö polta niin kuolet nopeammin. Rakastat kuitenkin tupakkaa enemmän kuin terveyttäsi tai lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:13"]

Polta tyttö polta niin kuolet nopeammin. Rakastat kuitenkin tupakkaa enemmän kuin terveyttäsi tai lapsiasi.

[/quote]  

Joo-o, aivan. 

Vierailija
4/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:10"]

Tsemppiä! Toivottavasti onnistuu.

[/quote] 

Kiitos =)

 

Vierailija
5/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ollaan jo hyvällä lopettamisen tiellä kun olet sitä noinkin paljon ajatellut. Ihan hirveä ei riippuvuutesi kai ole kun pystyt 2h aamusta oleen ennen ekaa...

Mutta kovasti tsemppiä

T: yks joka poltti 26v ja lopetti seinään.

Vierailija
6/8 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Minäkin lopetin kahteen otteeseen raskauksien ja imetyksen ajaksi.

Heti, kun tein positiivisen raskaustestin, lopetin. Olin tupakoinut yli kymmenen vuotta ennen ensimmäistä raskautta ja sorruin sitten taas imetysajan jälkeen. Kaksi kertaa.

Nyt tupakoin ja ajatus lopettamisest on käynyt mielessä. Minulla on noita samoja ajatuksia, että ärsyttää tupakoivien leimaaminen huonoiksi ja heikoksi, tyhmiksi ja itsekkäiksi :)

Muista, että lopetettuasi elämä on helpompaa. Ei tarvitse jokaisen automatkan aikana pitää tupakkataukoa. Jokaisen sukujuhlan aikana ei tarvitse polttaa ennen, jälkeen ja keskellä. Ruoan ja kahvin jälkeen ei tarvitse syöksyä savukkeelle.

Itse siis poltan ja teen kaikki edellämainitsemani. Huomasin tupakoimattomina aikoinani, että se ihan oikeasti rytmittää elämää.

Uskon, että voit lopettaa, jos haluat. Oletko kokeillut sähkötupakkaa? Minäkin ehkä lopetan, kunhan jaksan ja kyllästyn. Tsemppiä! Lopeta, jos haluat. Tee se ainoastaan itsesi vuoksi! Ei muiden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:55"]Moi. Minäkin lopetin kahteen otteeseen raskauksien ja imetyksen ajaksi.

Heti, kun tein positiivisen raskaustestin, lopetin. Olin tupakoinut yli kymmenen vuotta ennen ensimmäistä raskautta ja sorruin sitten taas imetysajan jälkeen. Kaksi kertaa.

Nyt tupakoin ja ajatus lopettamisest on käynyt mielessä. Minulla on noita samoja ajatuksia, että ärsyttää tupakoivien leimaaminen huonoiksi ja heikoksi, tyhmiksi ja itsekkäiksi :)

Muista, että lopetettuasi elämä on helpompaa. Ei tarvitse jokaisen automatkan aikana pitää tupakkataukoa. Jokaisen sukujuhlan aikana ei tarvitse polttaa ennen, jälkeen ja keskellä. Ruoan ja kahvin jälkeen ei tarvitse syöksyä savukkeelle.

Itse siis poltan ja teen kaikki edellämainitsemani. Huomasin tupakoimattomina aikoinani, että se ihan oikeasti rytmittää elämää.

Uskon, että voit lopettaa, jos haluat. Oletko kokeillut sähkötupakkaa? Minäkin ehkä lopetan, kunhan jaksan ja kyllästyn. Tsemppiä! Lopeta, jos haluat. Tee se ainoastaan itsesi vuoksi! Ei muiden!

[/quote] En pidä tupakkataukoja automatkoilla nytkään, eikä töissäkään saa tupakoida... Jos olen lasten kanssa kavereiden/sukulaisteni luona en polta koska en halua että näkevät. Vaikeinta tulee olemaan kun ei voi polttaa esim. kun odottaa bussia, ja jos käy terassilla... Bussipysäkillä nyt voi kuitenkin räplätä kännykkää ja loppuuhan terassikelitkin taas kohta, eikä sinnekään pääse edes kovin usein :)

Kyllä tämä tästä, täytyy nyt vain taas joka kerta ajatella että jätän nyt tämän tupakan väliin. .. ja seuraavan... ja seuraavan....

Vierailija
8/8 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allen Carr: Stumppaa tähän.

Tuo on kirja mikä on sinulle tehty, maksaa cd.onissa  jotain 12 euroa ja vannon, että toimii.

- 3 vuotta ilman eikä heikkoa ole tehnyt kertaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä