Lue keskustelun säännöt.
MIllä tavoin lapsen teini-ikä on yllättänyt?
17.08.2013 |
Mitä ihmeellisyyksiä ja vähemmän ihmeellisyyksiä on tullut eteen, mikä on yllättänyt? Onko jotain, mitä odotitte ehkä tapahtuvan, joka ei tapahtunutkaan? Miten lähellä koette olevanne lastanne?
Olen 5- ja 6-vuotiaiden äiti, oma murrosikäni oli aika hurja ja tuli tehtyä vaikka ja mitä, ja pelkään jo nyt että lapset ehkä kaikesta huolenpidosta (tai liiallisesta sellaisesta) huolimatta sekoavat kuten itse ja tekevät samat lukuisat virheet tai pahempaa. Olen vähentänyt jopa työaikaani sen vuoksi, että voisin rennosti viettää aikaa heidän kanssaan ja todella tietää mitä heille kuuluu ja seurata kehitystä, olla tukena ja turvana.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No sillä tavalla ettei siitä tullutkaan huostaanotettavaa mielenhäiriöistä monsteria, joka haukkuu äitiään huoraksi ja kirkuu isälleen vittua, vaikka tämän palstan mukaan KAIKKI murrosikäiset ovat järkyttäviä hirviöitä, koska se on nuorten normaali tapa irtautua vanhemmistaan....