Lue keskustelun säännöt.
Te jotka olette synnyttäneet isokokoisia lapsia, niin
16.09.2006 |
onko äitinnekin synnyttäneet suurikokoisia? Onko se jotenkin perinnöllistä?
Kommentit (5)
Eli jos se onkin perinnöllistä siihen vaikuttaa myös se miehen suku jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mies on kuulemma syntynyt himpun alle 5kg!
itse olen ollut 3,8 ja mieskin alle 4kg.
Lapseni oli syntyessään 4,8 kg. Itse olin syntyessäni 3,6 kg ja mies samoissa lukemissa.
Oma lapseni oli syntyessään 4,7kg! Tuntuu että myös pitkät synnytykset ovat sukurasite. Tieto on esikoislasten kohdalta, äitini ensimmäinen synnytys 30h, sisareni reilu 40h ja minulla " vain" 26h (päättyi sektioon).