Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Länsi-Vantaan mammat. Löytyiskö vaunulenkki tms.kaveria?

Vierailija
31.01.2013 |

En tunne alueelta ketään ja talvi ollut piiitkä kahden pienen lapsen kanssa.



Yritin Lapselle kaveri-sivustoa mutta eipä se taida oikein pelittää.



En ole mikään mörkö ja muutama ystäväkin löytyy mutta kaikki asuvat kaukana.



Olisi kiva nähdä joku aikuinen näin päivälläkin (mies töissä) ja suurena plussana olisi suht.samanikäiset lapset.

Mulla 2v ja 1v.

Itse olen kolkutan kolmeakymppiä.



Avoin päiväkoti ei jostain syystä houkuta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla