Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ideoita TUkholmassa päivän viettoon kaivataan, ikähaitaria ja ongelmia on
18.04.2012 |
Olen lähdössä TUkholmaan. Matkaseurueeseen kuuluu 15-vuotias ja nuorin on 4-vuotias. Tykkäisin mennä Junibackeniin tuon pienimmän iloksi, mutta mitä sitten tuo 15-vuotias, hänelle se ei taatusti olisi mieleistä. Hän sanoo, että parasta olisi vain laivamatka. Mitä ideoita Tukholman päivän viettoon ikähaitarillemme olisi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa