Lue keskustelun säännöt.
Treffailusta..
28.02.2012 |
Milloin kutsut miehen kotiin, tokilla, kolmansilla? Miksi tai miksi ei?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMilloin kutsut miehen kotiin, tokilla, kolmansilla? Miksi tai miksi ei?
Ne, jotka ovat kutsun kotiini saaneet, olen tavannut ainakin kolme kertaa.