Lue keskustelun säännöt.
Ihana asunto!
27.02.2012 |
Taa on tosi ihanasti sisustettu, todella avara ja valja tunnelma... Haluan tallaisen kalustettuna...
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6049026
Kommentit (7)
Toi raikkautta, ilmavuutta ja selkeyttä tilaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmettelin et mihin katosi toinen ketju tästä talosta.
Vessanpöntöllä joutuu istumaan poikittain. Varmaan mukavaa:)
On oikeen valoisa ja "ilmava" kuten joku totesi:D
eipä mitään vaikka somisteet viedään, kyllähän mintun vihreä vc-tila jää ja rappukäytävä. Kaunis koti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kodikas ja kivan erikoisesti sisustettu. Herää kysymys mahtaako olla yhtä unelma, kun muuttokuorman mukana lähtee nää somisteet. Stailaus taitaa taas hämätä, muuten innostuisin heti.