Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. Onko vielä normaalia lapsen vatsatautia?

Vierailija
06.04.2012 |

Ei ole kokemusta aiemmin. Ma tuli lapsella yksi ripulikakka. Ti oksensi 3 kertaa, ne oli ruoat, mitä söi. Ke oksensi kaiken, mitä yritti syödä. To oksensi osan syömistään ruoista. Tänään oksensi limaa ja vähän juomaa. Yleiskunto on hyvä, energiaa on. Lapsi juo, nukkuu hyvin yöt. Ikä 2v3kk.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli viikon jatkuu tai yleiskunto romahtaa,niin sitten näytille sanottiin meille. Viikossa meni ohi.

Vierailija
2/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok kuulostaa lupaavalta 2, että jollain muullakin ollut.. Oon ollut ihan ihmeissäni täällä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan normaalilta lapsesi kohdalla.

En olisi huolissani.

Vierailija
4/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle voisi mennä Osmosal vaikka nokkamukista.

Vierailija
5/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans esikoisella oli noin tuossa iässä samanlainen vatsatauti. Kesti 6 päivää ja joka päivä tuli jostain päästä jotain. Joi onneksi suht hyvin. Käytiin viidentenä päivänä lääkärissä mutta eipä siellä mitään tehty...käskettiin vaan juottaa. Tsemppiä, kohta luulisi helpottavan!

Vierailija
6/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon kiitos vastauksistanne! Lapsi juoksentelee ja leikkii lähes yhtä paljon kuin terveenä. Pyytää itse juotavaa, ja sitä meneekin sitten reilusti. Onneksi osaa käydä oksentamassa ämpäriin vessassa pahaolon yllättäessä. Ap