Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te taaperoperheet teette tänään kun ulkona on sateinen ja inhottava keli?

Vierailija
06.04.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hidasta, piinaavaa pitkäperjantaita :)

Vierailija
2/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateinen keli on just parasta. Lätäköt on pop, kuravelli on nam, ränneistä valuva vesi on ihq, jne. jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hidasta, piinaavaa pitkäperjantaita :)

Me varmaan löhöillään, katsotaan varmaan vähän dvd:kin ja teen "rästihommat", mitkä lupasin viikolla pojalle: Leivotaan, rakannetaan iso maja ja sitten teipataan papereita lattiaan ja piirretään pojan kuva aidossa koossa.

Illalla mennään ystäväperheelle kylään.

Vierailija
4/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilemaan siis!

Vierailija
5/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin paistaa aurinko, joten ulkoilemaan mekin lähdetään. Ei sisällä voi olla tälläisellä ilmalla!

Vierailija
6/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapero voi leikkiä omia traktori-yms. leikkejään. Eli sadevaatteet vaan päälle ja ulos varmaankin ainakin kahdesti tänään. Ulkoillaan yleensäkin miltei säällä kuin säällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä itsellännekin ulkoiluasun päälle niin hyvät sadevaatteet että pärjäätte sateessa kastumatta?

Vierailija
8/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä itsellännekin ulkoiluasun päälle niin hyvät sadevaatteet että pärjäätte sateessa kastumatta?

Minulla on sadehousut ja takki mutta yleensä pidän goretakkia ja sadehousuja. Lasten kanssa ulkoillaan joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadevaatteet päälle. Minusta lapsiperheen aikuistenkin on hyvä satsata ulkovaatteisiinsa, koska lasten kanssa ulkoilee monta vuotta. Ja kurasäähän on just mukavin lasten mielestä.

Vierailija
10/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kun on pakko käyttää ulkona säässä kuin säässä.

Pojalle 1v10kk on rattaat mukana ja oma fleksi. Kävelee osan matkaa ja taluttaa omalla fleksillä (mulla hihna kiinni koirassa)koiraa, pomppii lätäköissä ja tarkkailee rekka-autoja, kaivureita yms ja osan matkasta kulkee rattaissa.

Jos ei superhuono sää, niin jäädään vielä pihalle leikkimään lapiolla ja jättikippiautolla. Äiti kuivaillee sillä aikaa eteisessä, noin 3m päässä, koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta iltapäivällä käveltiin taaperon kanssa postilaatikolle ja takas (yht 600m) ja oltiin omalla pihalla. Ehkä n. tunti ulkona.

Vierailija
12/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä itsellännekin ulkoiluasun päälle niin hyvät sadevaatteet että pärjäätte sateessa kastumatta?

Ei tuu kylmä kuitenkaan, ei ne niin paljon kastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadevaatteet päälle. Minusta lapsiperheen aikuistenkin on hyvä satsata ulkovaatteisiinsa, koska lasten kanssa ulkoilee monta vuotta. Ja kurasäähän on just mukavin lasten mielestä.

Niin, kyllähän lapsiperheessä aikuisillakin on syytä olla kunnon kura-sadeasu itsellään niin ei rankkakaan sade haittaa ulkoilua.

Vierailija
14/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä itsellännekin ulkoiluasun päälle niin hyvät sadevaatteet että pärjäätte sateessa kastumatta?

hankkia pelkästään lapselle säänkestävät varusteet, milloin se niitä pääsee käyttämään jos vanhemmilla ei oo asianmukaisia varusteita. vedenpitäviä kuoritakki+housut yhdiselmiä saa vaikka prismasta aika halvalla, tai vaihtoehtoisesti voi hankkia vaikka pitkän sadetakin ja kumpparit.

itelle voi kyllä hankkia vähän hintavammatkin vaatteet ku ne ei jää heti yhden kauden jälkeen pieniksi vaan menee vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin ämpärin rännien alle ja leikittiin. Meillä oli oikein kivaa. :)

Vierailija
16/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


hankkia pelkästään lapselle säänkestävät varusteet, milloin se niitä pääsee käyttämään jos vanhemmilla ei oo asianmukaisia varusteita. vedenpitäviä kuoritakki+housut yhdiselmiä saa vaikka prismasta aika halvalla, tai vaihtoehtoisesti voi hankkia vaikka pitkän sadetakin ja kumpparit.

Jos kaatosateessa on tarvis lutrata niin kallistuisin jälkimmäiseen. Kuoripukukin päästää vettä läpi jos täysin kaatamalla sataa.

Vierailija
17/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisimme mennä myös leikkipuistoon, kirjastoon, leikkipaikalliseen ravintolaan tms. sisätiloihin (tänäänhän ne tosin olivat kiinni).



Mutta sisätiloissa esmi. leipomista, tanssimista, leikkimistä, piirtämistä, vesivärittelyä, välipalaretki olohuoneen lattialle.

Vierailija
18/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateinen keli on just parasta. Lätäköt on pop, kuravelli on nam, ränneistä valuva vesi on ihq, jne. jne.


Ja märkänä liukumäki luistaa hyvin.

Vierailija
19/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa, että onko tämä aloitus kirjoitettu tänään voi joskus menneinä aikoina.



Meillä täällä pohjoisessa on ollut aivan upea keli, aurinko paistoi, linnut lauloivat - no ainakin tiaiset ja johan joutsenetkin ovat kotiutumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi