Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulin kotiin yllättäen ja mitä näinkään!!!!

Vierailija
28.03.2012 |

en yhtään mitään, sen vain kuinka kauhuotsikko aina vetää ihmisiä.



http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1591665/raamatussa_o…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sohvan oikealla ja peilin seinällä ja ihanan pehmeän maton, ne samat jotka olleet 2 v

Vierailija
2/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin lyhyessä ajassa jo yli 80 klikkiä. Varmaan kaikki olette hymyn ja iltalehden tilaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelästyit.

Vierailija
4/11 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko opiksenne? keskittykää jatkossa fiksumpaan sisältöön.

Vierailija
5/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon takiahan nää keskustelut aukaistaan! On kohteliasta kirjoittaa otsikkoon ov tai ev.

Vierailija
6/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi ymmärtää palstalaisten kieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi kauan ymmärtää kohteliaat käytössäännöt av-palstalla :)

Vierailija
8/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältöä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehehh Kristitty 1 piste Ei-kristitty 0

Saitteko opiksenne? keskittykää jatkossa fiksumpaan sisältöön.

Kummallista mutta välistä tuntuu siltä että "kristittyjen" leiristä löytyy enää nämä lääkitystään huonolla menestyksellä säätävät.

Vierailija
10/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoinaisen vessan oven.



Sitähän sää kysyit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset voisivat lopettaa sensaatiolehtien ja otsikoiden vatvomisen ja lukea vaikka psykologiaa, jokaisella on jotain missä parantamisen varaa, asenteessa tai lapsuuden traumojen korjaamisessa.

hehehh Kristitty 1 piste Ei-kristitty 0

Saitteko opiksenne? keskittykää jatkossa fiksumpaan sisältöön.

Kummallista mutta välistä tuntuu siltä että "kristittyjen" leiristä löytyy enää nämä lääkitystään huonolla menestyksellä säätävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä