Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko lukea tämän?:)

Vierailija
28.03.2012 |

hei:)

tämä on vaikea asia kirjoittaa, ja toivoisin ettet tuomitsisi minua tai pitäisi outona

Olen nuori nainen ja huomannut jo yläasteella olevani biseksuaali, se sinänsä ei ole minulle ongelma, mutta on yksi asia jota en täysin ymmärrä...

tunnen itseni tavallaan henkisesti pojaksi, miten nyt selittäisin, siis sillon kun minulla on tunteita miestä kohtaan tunnen itseni jostain syystä homoksi, kun taas on tunteita naista kohtaan tunnen itseni heteroksi...

kuullostaa ehkä tyhmältä tai oudolta, mutta minulla tämä asia painaa mieltä...mikä olen, miksi tuo menee tavallaan väärinpäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
2/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko transsukupuolinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkoselle.

Vierailija
4/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain vertaistukea kaipaat, tutkipa transtukipisteen sivuja. Kukaan ei sano, että olisit transsukupuolinen, mutta sukupuolten kirjo on laajempi kuin yleensä ajatellaan. Olet sellainen kuin olet, muiden mielipiteitä ei tarvitse kysyä.

Vierailija
5/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan pariskunnan välillä ei ole liian suurta ikäeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä