Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan Hollannin mallin meille

Vierailija
06.04.2012 |

Vauvat menevät noin 3 kk ikäisenä hoitoon, mutta äidit ovat töissä vain 2-4 päivää viikossa. Ja tätä lyhennettyä työaikaa saa tehdä kunnes lapsi 8-vuotias. (Juu, meille tulee meidän perhe lehti)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat vauvaa kolme kuukautta ja menet sitten osa-aikatöihin!!



Suomen ja Hollannin erona on se, että ensimmäisen kymmenen kuukauden aikana Suomessa perhe saa halutessaan tukea ja voi myös halutessaan tehdä niin, että kumpikin vanhemmista hoitaa lasta osa-aikaisesti ja työskentelee osa-aikaisesti.



Hollannissa ei tule tukia. Ja vielä vähän aikaa sitten äidin ei ollut mahdollista edes saada täysiaikaista työpaikkaa.



Mutta kuten sanottu: jättäkää tuet hakematta ja laittakaa äippä osa-aikahommiin, niin olette siinä samassa jo onnellisesti Hollannin mallissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi