Lue keskustelun säännöt.
asuuko joku TA asunnoissa?
13.04.2012 |
osaatteko sanoa, minne voi "valittaa" tai kysellä jos oma isännöitsijä on epäpätevä ja vastaukset on sinne päin.. tiedän, että niin yleensä niillä on, mutta keneltä voisin pyytää vastauksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä en oikeasti keksi.. :/
ap