Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tuon psykomamman annetaan möyhytä täällä?
Kommentit (4)
meinasit sen sitte ajaa pois??
älä reagoi sen viesteihin tai edes lue,jos ne ärsyttää..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä vedän mun ryhmäterapiankin ihan kokonaan yksinäni. Mä oon niin monipuolinen että pystyn tekeen senkin.
Ja tykkään puhua yksinäni, en oo vaan kertonu siitä tavasta kellekään etteivät pakkohoitoon laita.
mitä pm möyhyää omissa ketjuissaan, ja siis saatanpa hyvin vastaillakin hänelle. Kyllä maailmaan mahtuu, enkä mä ole mikään kiusaaja jonka tarttee häätää hiekkalaatikolta kaikki ns. erilaiset.
Alue: Aihe vapaa
Jos ette avaisi aloituksiaan, kommentoisi ja ainakaan tekisi näitä aloituksia psyksiksestä, niin jättäisi homman siihen paljon nopeammin.
Uskon että ihan huumorilla vetää tuon kaiken.. On siis ihan provo ja turhanjauhaja.