Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ostais edes puolella tosta summasta

Vierailija
2/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pitää olla jo liikaa rahaa aika paljon jos maksaa tuosta tönöstä noin paljon, hyvä jos 100.000e arvoinen on ei varmaan sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaiset huutelee vedätystä ja kuvittelee, että talo tuossa maksaa.

Vierailija
4/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talo itse. Tonttia ja sijaintia kun ei voi muuttaa, kiinteistolle voi sen sijaan tehda mita vaan... Siksi onkin hassua miten jotkut perustavat asuntokauppansa vaikkapa keittion varustukseen, kun se on lahinna se epaoleellisin asia...

Vierailija
5/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se on tuolla alueella vähintään 300000 euron arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän