Lue keskustelun säännöt.
En ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen minkä merkkisiä
14.03.2011 |
lasten vaatteet ovat :) ainoa mikä niissä herättää huomion on jos ovat liian pienet, likaiset tai kamalan ryppyiset..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin kyllä minä kiinnitän huomniota myös lastenvaatteiden väreihin, yhteensopivuuteen, malliin ja erityisesti laatuun. Laatu näkyy myös päällepäin. Siistejä, nätisti puettuja lapsia on ilo katsella, jos nyt puhutaan pelkistä vaatteista, ei niistä lapsista.