Lue keskustelun säännöt.
Lapsen näkö terveydenhoitajan tarkastuksessa
20.01.2011 |
Arvot olivat 0.6 ja 0.5. Molemmilla silmillä tais olla 0.6. Mitähän tämä on suomeksi? Tai siis niillä asteikoilla, mitä optikot käyttävät. Ollaan kyllä optikolle menossa, mutta uteliaisuuttani kyselen jo näin etukäteen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla