Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen näkö terveydenhoitajan tarkastuksessa

Vierailija
20.01.2011 |

Arvot olivat 0.6 ja 0.5. Molemmilla silmillä tais olla 0.6. Mitähän tämä on suomeksi? Tai siis niillä asteikoilla, mitä optikot käyttävät. Ollaan kyllä optikolle menossa, mutta uteliaisuuttani kyselen jo näin etukäteen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan