Lue keskustelun säännöt.
Jee, Kova laki tuleekin 23:30!
21.07.2006 |
Luulin että sitä ei tule Kalevan kisojen takia, olin jo menossa nukkumaan mutta enpäs meekään kun tulee suosikkisarja :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla