Lue keskustelun säännöt.
Rakas lapseni söi sientä ulkona!
08.09.2010 |
Olin laittamassa pyykkiä ulkona kun huomasin että lapsellani on jotain suussa. Hädisääni menin katsomaan ja suusta löytyi sienen "pää". en tiedä ehtikö nielasta, enkä tosiaan tiedä oliko kyseessä myrkyllinen sieni. Soitin myrkytyskeskukseen ja sieltä anneettiin neuvoksi että hoidetulta nurmikolta löydetty pieni keltainen/ruskea sieni ei ole vaaraksi, eli ei hätää.
MUTTA pelkään silt! Onko muilla kokemuksia kotipihan sienistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla