Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jättää kohta 7v ja 8v muutaman kerran viikossa

Vierailija
31.05.2010 |

16v isoveljen huomaan aamulla, jotta pääsee itse käymään salilla? Olen siis työttömänä ja lapsilla loppuu kohta koulu ja en haluaisi hyvin alkanutta kuntokuuria lopettaa; olen aamuisin ollut salilla klo 8-9.15 välisen ajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille lapsille? Etkä ole poissa kauaa, mielestäni pari tuntia on ehdoton maksimi. Ja isoveljellä on numero, josta saa tarvittaessa turvallisen aikuisen kiinni hätätilanteessa. Toki riittää lasten persoonistakin ,kaikille 16-vuotialille en jättäisi vastuuta minkäänikäisestä... =)

Vierailija
2/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille lapsille? Etkä ole poissa kauaa, mielestäni pari tuntia on ehdoton maksimi. Ja isoveljellä on numero, josta saa tarvittaessa turvallisen aikuisen kiinni hätätilanteessa. Toki riittää lasten persoonistakin ,kaikille 16-vuotialille en jättäisi vastuuta minkäänikäisestä... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut sisarustensa perään muutenkin. Ja kännykästä saa toki kiinni. Salilla menee yleensä 1h15min.

Vierailija
4/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan aamusta poissa, eli vaikuttaa varmasti kaikkein vähiten lasten päivään.



Jos vaikka 16 vee syöttää pienemmille aamupalan sillä välin kuin olet poissa? Vai herätäänkö teillä aikaisin?

Vierailija
5/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan aamusta poissa, eli vaikuttaa varmasti kaikkein vähiten lasten päivään.

Jos vaikka 16 vee syöttää pienemmille aamupalan sillä välin kuin olet poissa? Vai herätäänkö teillä aikaisin?

ja 16v voi laittaa pienemmille aamupalan ja osaavat itsekin kaapista jugurttia/viiliä ym ottaa. t.ap

Vierailija
6/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaan herätä.

Jätä helposti saatavaa aamupalaa jääkaappiin.



Minusta on ihan ok jättää lapset isoveljen vahdittaviksi vähäksi aikaa.

Monien tuon ikäisten pitää selvitä kesällä jo koko vanhempien työpäivä yksinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän