Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava nettiyritys -voinko valittaa jonnekin?

Vierailija
14.12.2009 |

Tilasin nettiyrityksestä tuotteen ja maksoin sen ns "ennakkomaksuna" jolloin toimituskulut 6€. (toinen vaihtoehto olisi ollut postiennakolla 7€, muita vaihtoehtoja ei ollut) Nyt sitten yritys yrittää periä minulta lisää melkein 4€ koska tilaamani tuote ei mahdukaan kirjekuoreen!! Mitä ihmettä? Heillä ei ole toimitusehdoissa mitään mainintaa tällaisesta lisäperinnästä/lisämaksusta. Suurin osa heidän myymistään tuotteista sitäpaitsi ei tosiaankaan mahdu kirjekuoreen mikä sinänsä ei mielestäni ole asiakkaan ongelma; yrityksen täytyy pystyä määrittelemään toimitusmaksunsa oikein tai sitten määritellä toimitusehtonsa toisin -vai mitä?



Mua ärsyttää ihan totaalisesti, vedin oikein herneet nenään. Mitähän sitä tekisi? En kyllä aio maksaa lisää!



Sanottakoon nyt että kyseessä ei ole mikään kestovaippakauppa vaan isompia tuotteita myyvä yritys jonka kuvittelin olevan ihan asiallinen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin sinne yhteyttä ja sanoisin, että perun koko kaupan jos rupeavat ns ylimääräistä perimään.

Vierailija
2/3 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että asianajajasi ottaa yhteyttä ellei tuoteta ala tulemaan postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yritys ei osaa määritellä toimituskulujaan oikein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan