Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Jorvin lapsivuodeososastoilla enää ns. "vauvaloita"?? (ev)
Kommentit (4)
Multa ne vei vauvan yöksi pois, kun en ollut nukkunut ollenkaan kahteen vuorokauteen... Ja en nukkunut sittenkään, kun odottelin että kohta se murunen tuodaan takaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos pakottava tarve niin hoitajat ottaa kansliaan kuten joku ylempänä sanoikin. Muuten saat ihan itse hoitaa.
niinkuin jo sanottiinkin, mutta kyllä ihan mielellään ottavat niitä vauvoja hoidettaviksi!
Alue: Aihe vapaa
Hoitajat ottaa kyllä vauvan tarvittaessa kansliaan jos oot synnytyksen jälkeen niin väsynyt ettet voi hoitaa vauvaa.