Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Mitä haluaisit?
Kommentit (2)
Oon niin väsynyt tähän valtavaan masuun. Tule jo!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minusta miehen kuuluu kosia, joten en itse tehnyt sitä karkauspäivänä. Mutta olen nyt päättänyt, että jos ei mies kesään mennessä saa suutaan auki, niin kosin 1.6. Eihän tästä tule mitään, että vaan odotellaan vuodesta toiseen. Haluan kuitenkin pitää häät, ja sen jälkeen vasta tulla raskaaksi. Ja lapsia olisi hyvä pian ruveta yrittämään, kun on ikää kohta 26. Toivon saavani useampia lapsia.