Lue keskustelun säännöt.
Päivähoitomaksusta
03.04.2008 |
Laskeskelin, että tulomme tippuvat niin paljon, jotta meidän ei tarvitse enää maksaa korkeinta päivähoitomaksua.
Sain hoitomaksuksi 115€/kk. Jos pidämme lapsen hoidossa ainoastaan 12 pv viikossa, niin onko hoitomaksu 115€/20pv*12pv? Vai onko se 115€?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla