Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoitomaksusta

Vierailija
03.04.2008 |

Laskeskelin, että tulomme tippuvat niin paljon, jotta meidän ei tarvitse enää maksaa korkeinta päivähoitomaksua.

Sain hoitomaksuksi 115€/kk. Jos pidämme lapsen hoidossa ainoastaan 12 pv viikossa, niin onko hoitomaksu 115€/20pv*12pv? Vai onko se 115€?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi