Lue keskustelun säännöt.
miksei toi haminalais-passi kerro tai siis miksei panna kertomaan missa vanhemmat on... pakkohan sen on sanoa vai onko se niin paljo hullu eetei muka tajua mita tuli tehtya
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ruumiita maalta ja mereltä, ihan turhaa rahan tuhlausta.