Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kaikilla antenniverkkolaisilla jo digiboksi?

Vierailija
31.08.2007 |

Meillä ei, pitäisköhän hankkia vai sanoisko luvan irti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittiin aikanaan huonono näkyvyyden takia.

Vierailija
2/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi olla ilman telkkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, ettei edes viitsisi huonolla kuvalla katsella ja ostella vielä jotain laitteita.

Vierailija
4/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään toimimaan. Argh. Ja tänään selvisi, että kun mulla on tallentava dvd, niin en voi nauhoittaa muuta kuin sitä kanavaa jota katselen. Argh.

Vierailija
5/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kanava aina näkyi huonosti tai ei juuri lainkaan. Asutaan sellasessa paikassa, ettei antenniakaan voinut sen kummemmin käännellä (mäki+metsä). Saatiin kokeille digiboksi ja kas kummaa, jo maailma kirkastui ja kanavatkin lisääntyi huimasti:)



t.2

Vierailija
6/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin ensimmäinen lähes heti kun muutetiin tänne viisi vuotta sitten. Yle näkyi hyvin mutta muilla kanavilla oli huono kuva. Kuvan laatu parani digiboxilla täydelliseksi ja analogisia kanavia ei ole sen jälkeen katsottu ei edes yleä sekin parani. Eron huomasi vasta kun ekan kerran katsoi lähetystä diginä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helmikuuhun saakka voit äänittää digiboxilla ja katsoa analogista lähetystä

Vierailija
8/8 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sieltä digikanavilta jotain parempaa ohjelmaa. Nykyisin tulee niin surkeeta ohjelmaa aina, että ei paljon telkkaria edes katota. Pikkukakkosta ja lasten ohjelmia suurimmaksi osaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi