Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa isännöitsijän salaperäiset viestit!

Vierailija
23.01.2007 |

Jos ihminen ei osaa ollenkaan kirjoittaa, siis käsiallallal, niin onko ihan pakko??? Olen kyllästynyt ainaisiin lappuihin rappukäytävässä. Ärsyttäääää!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vastaa sähköposteihin, ei vastaa puhelimeen. Pihan keinut olleet hajalla jo syksystä ja kaikki muukin rempallaan. Pääsisipä muuttamaan omistusasuntoon (tää on aso)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi