Lue keskustelun säännöt.
Raivostuttaa isännöitsijän salaperäiset viestit!
23.01.2007 |
Jos ihminen ei osaa ollenkaan kirjoittaa, siis käsiallallal, niin onko ihan pakko??? Olen kyllästynyt ainaisiin lappuihin rappukäytävässä. Ärsyttäääää!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei vastaa sähköposteihin, ei vastaa puhelimeen. Pihan keinut olleet hajalla jo syksystä ja kaikki muukin rempallaan. Pääsisipä muuttamaan omistusasuntoon (tää on aso)