Lue keskustelun säännöt.
Tunnen syyllisyyttä, kun lapsi on kipeenä kotona isänsä kaa ja minä töissä.
11.12.2006 |
Oon varmaan ihan hölmö, kun luulen et minä ainoastaan voin hoitaa kipeetä lasta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kotiin. Ole vain hyvällä omallatunnolla töissä, kyllä ne siellä pärjäävät! :)
Sympatiat täältä Tampereelta!