Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana nimi-idea saatiin aamun hesarista, My!
05.03.2006 |
Nyt sille pitäisi keksiä toinen nimi, muttei mielellään kovin hienosteleva, kuten se My Amelie oli. Ehdotuksia otetaan vastaan, KIITOS!
Kommentit (3)
Myy Mimosa
Myy Kristiina
Myy Matilda
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Englanninkieliset lausuu sen Mai. Ja suomessa pitäisi lausua My, sillä suomen kielessä on mahdollisuus käyttää kaksoivokaalia (Myy), jolloin kaikki yksittäiset vokaalit lausutaan lyhyenä eli My.