Lue keskustelun säännöt.
Nimiharrastajat auttakaa keksimään nimi
03.03.2006 |
Uudenvuodenaattona syntyneelle tytölle!!! Toivon kaunista (keksittyä) nimeä, jossa olisi viittaus syntymäajankohtaan. Hankala on kun ei mitään rakettia ja kissanpierua viitsi antaa, heh. Itse ajattelin että Tähti-Sade tai Tähtisade, mutta tuo tähti ei kuullosta äännettynä kauniilta, sade tosin kuulostaa...
Ehdotuksia, kiitos!
Kommentit (8)
koska sitähän nautitaan juuri tuolloin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Stella on hyvä. Muita esim. Lumi, Lumia.
Niin löytyisikö perhosista sitten mukavaa nimeä .... vihjeitä vain
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Todella kaunis nimi, mutta ei ole itse keksimäni.
Tai siis onhan ne joku keksinyt tai muusta kielestä omaksunut tuhansia vuosia sitten...