Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
sorruin syömään 3 riviä suklaata ja 2 muffinia - menikö nyt laihis pahasti pieleen? :(
Kommentit (4)
Älä missään nimessä tee niin, että yrittäisit olla nyt sitten syömättä, sillä se kostautuu varmasti uutena repsahduksena. Ainakin minulla on niin. Palaa siis vain takaisin tavalliseen ruokarytmiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tänään pidin vapapäivän,olen sisällä,makoilen,touhuilen lasten kans ja syön kaikkea" kiellettyä" ...nammm..syntisen hyvää.
mä olen vaan just semmonen että kun kerran repsahdan,masennun siitä niin et lopahtaa yleensä sit koko laihis siihen..nyt yritän säilyttää itsekurin!ap
Alue: Aihe vapaa
välillä saa ja PITÄÄ herkutella