Lue keskustelun säännöt.
Fligthplan tosi hyvä leffa!
17.02.2006 |
Jodie Foster on kyllä ihan mielettömän hyvä näytteleen, etenkin hätääntynyttä äitiä. (Tykkäsin myös Panicroomista tosi paljon)
Kannattaa kattoo, fiksusti tehty!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hieman ehkä keskinkertainen.