Lue keskustelun säännöt.
onko kellään 140 cm suksia 35 monoja ja n. 105 sauvoja - kahdet tarvittais ?
Kommentit (2)
edullisimmin ?
minkälainen Alpinan side, käykö muihin monoihin ?
p. 040 -8453513/Tytti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapin läänissä ollaan. Aioin juuri viedä kirpparille. Paljonkohan niistä sais? Ovat tosi hyvässä kunnossa sukset Atomicin, Alpenan monot, Exelin sauvat....