No niin, onko tällä palstalla lääkäreitä?
Kun tuntuu, että joka ikinen päivä joku kysyy lääkärin perään TÄÄLLÄ. Toivottavasti ei mihinkään vakaviin asioihin kukaan, eihän sitä tiedä mikä kaheli täällä vastailee. Ehkä kannattasi kuitenkin mennä sinne lääkärille iha IRL, jos joku painaa tai voihan sekin lääkäri kaheli olla, ei siinä mitään;)
Kommentit (5)
mitä en ikinä kehtaisi kasvokkain kysyä, että tarvitseeko teidän lääkärien itse käydä koskaan lääkärissä?:) Teettekö diagnoosin itsellenne ? En tunne ainuttakaan lääkäriä ja tämmöistä olen ihmetellyt!
Vierailija:
mitä en ikinä kehtaisi kasvokkain kysyä, että tarvitseeko teidän lääkärien itse käydä koskaan lääkärissä?:) Teettekö diagnoosin itsellenne ? En tunne ainuttakaan lääkäriä ja tämmöistä olen ihmetellyt!
Ja en yleensä vastaile kysymyksiin, diagnoosien tekeminen keskustelupalstalla on melkoisen vastuutonta. Kuumeisen vauvan kehoitan viemään lääkäriin ja muuta pientä
Kun ei muut vastaile, niin sitten minä, tällainen kotilääkäri, niihin vastailen.... juu, vastuutonta, mutta joillekin pienikin apu on apu.
Vastailetteko täällä sitten ihmisten terveyttä koskeviin kysymyksiin?
AP