Lue keskustelun säännöt.
Muistatteko kun vauvoissa palstaili naa green, Tara, Marle, Rose ym ym. Vielako ovat palstoilla, onko heista kuulunut mitaan?
03.12.2005 |
Yhteenaikaan tosi vakkareita siellä. Kuten pusituuterikin.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta vähemmän enää nykyään, kun olen töissä enkä ehdi niin paljon istumaan koneella.
terv. Marle
Oon kyllä sittemmin bongannut uudestaan vauvoissa heistä jonkun, oisko Tara.