Lue keskustelun säännöt.
Tänään duunin ravintolapikkujoulut, en jaksakaan mennä. Soitanko ja perunko?
26.11.2005 |
Duunipaikkani pitää tänään pikkujoulut ravintolassa, siis mennään syömään porukalla. Ilmoittautuminen oli viikkoja sitten ja ilmoittautumisen yhtetydessä piti laittaa ylös listalle, mitä aikoi ruokalistalta tilata. Se toimitettiin etukäteen ravintolaan. En jaksakaan mennä nyt illalla tuonne pikkujouluihin. Pitääkö minun soittaa sinne ravintolaan ja kertoa etten tule? Lähinnä sen takia, kun annokseni on kuitenkin siinä listalla.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yllätyt kuitenkin, että siellähän olikin mukavaa!