Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäisenä voi pyöräillä yksin maantiellä jossa autot ajaa 80km / h
03.05.2006 |
Ekaluokkalaisemme haluasi pyöräillä yksin kaverinsa luokse parin kilometrin matkan. Itseä pelottaa päästää häntä yksin pyöräilemään maantielle jossa autot ajavat 80km / h ja suojateitä ei ole.
Minkäs ikäisenä itse päästäisit lapsesi kulkemaan yksin moisen taipaleen ?
Kommentit (2)
Ja joskus 12-13-vuotiaana pyöräilin yksin mökille (70km). Ilman kännyköitä tms. En tiedä, olinko jotenkin supervastuuntuntoinen vai ennen osattu olla hössöttämättä. Veikkaan jälkimmäistä. Oma ukkini (synt. 1929) hoiti tokassa maailmansodassa hevosia, yksin, siis sotilaita varten. Ja ikää ei ollut järin paljon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
riippuu tietysti paljon lapsesta, miten pyöräilee ja muistaako pysyä tien reunassa jne...