Lue keskustelun säännöt.
Barcelonassa asuvia äitejä tai odottajia?
04.06.2009 |
Hei! Löydänkö täältä ketään suomalaisia Barcelonassa asuvia äitejä tai odottajia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Emme vielä ole saapuneet Barcelonaan mutta tulossa ollaan syyskuussa, sekä raskaus on itselläni vasta hyvin aluillaan.