Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Madam Mamman ennustukset
19.08.2006 |
Hei,
miten teillä on noi Madam Mamman ennustukset pitänyt paikkaansa? Tai ennustaja Ellin? =))
Kommentit (4)
=)) Osaisko edes syntymäpäivän ennustaa oikein jollekin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toinen todennäköisesti veikkas sukupuolen oikein kun elli ennusti poikaa syntyväksi 4.7. ja mamma tyttöä 22.7. Nyt ollaan yli elokuun puolenvälin eikä mitään merkkejä synnytyksestä. Tiesivät kumpikin siis tulokkaan LA:n ennustetta tehdessään.
Peeveli rv 40+1
Molemmat ennustivat että saamme pojan, mutta tytöltä tuo kovasti näyttää. :) Syntymäpäivä meni myös molemmilta pieleen ja pahasti (vaikka la oli siis tiedossa).
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Meillä ennusti nyt vuoden ikäisen odotusaikana POJAKSI, olikin TYTTÖ.
Useampia lapsia meille ei suotaisi, jäisi viimeiseksi, nyt raskaana 38+1... *hohhoijaa...*