Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei.

Vierailija
06.10.2010 |

minulla on kierukka ollut n.2-vuotta.voiko se olla pettänyt.minulla vuoto 25.8 ja seuraava olikin jo 10.9. nyt on ollut viikon verran alavatsakipua ja vessassa juoksua...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tämä ei ihan ole erikoisalaani. Suosittelen lääkärissä käyntiä, jolloin voidaan varmistaa kierukan paikalla olo sekä tarkistaa ettei kyseessä ole tulehdus.



terveisin, Hannemari Leppiniemi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi