Lue keskustelun säännöt.
hei.
06.10.2010 |
minulla on kierukka ollut n.2-vuotta.voiko se olla pettänyt.minulla vuoto 25.8 ja seuraava olikin jo 10.9. nyt on ollut viikon verran alavatsakipua ja vessassa juoksua...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei!
Tämä ei ihan ole erikoisalaani. Suosittelen lääkärissä käyntiä, jolloin voidaan varmistaa kierukan paikalla olo sekä tarkistaa ettei kyseessä ole tulehdus.
terveisin, Hannemari Leppiniemi