Nuppuliina - Oletteko tilanneet?
Niin siis sellainen nettikauppa ku www.nuppuliina.fi
Tilasin sieltä tavaraa kaks viikkoo sitten ja maksoin ostokseni heti tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta. Sitten vain odottelua, että koska paketti saapuu. Niin että koskakohan se tulee? Kaks viikkoa on mennyt, mitään ei kuulu. Lähetin jo sähköpostiakin sinne, mutta siihenkään ei vastata.
Kun tilasin pehmopepuilta, paketti tuli kahdessa päivässä...
Onko mua huijattu? Onko joku tehnyt ko. nettikaupan kanssa onnistuneet ostokset?
T: Canderel
Kommentit (15)
Meinaan vaan, että jos paketin toimitus kestää noinkin kauan, niin kannattaisi varmaan ihan soittaa ja kysyä paketin toimittamisesta.....
Kovin oli outo puhelu, mutta nyt siis lupasivat heti lähettää paketin niin että se on huomenna perillä. Ja laittavat mukaan vähän ekstraa. Hyvä niin, mutta enpä toiste asioi siinä paikassa.
sille, miksi pakettia ei ole lähetetty aikaisemmin?
Viimesyksynä tilasin kastepuvun jota odotin ensin viikon ja sitten soitin kysyäkseni missä puku viipyy, koska sivustoilla lupasivat sen tulevan viikossa ja seuraavana viikonloppuna olivat jo ristiäiset, jossa pukua oli tarkoitus käyttää. Lupasivat tuoda sen vaikka itse autolla jos posti ei sitä ehdi tuoda ajoissa, valittivat, että maahantuojan viivytysten takia joudun odottamaan. Puku tuli kuitenkin parin päivän jälkeen postissa ja ehti siis ristiäisiin, mutta muutamia sydämentykytyksiä tämä äiti sai lisää ristiäisvalmisteluihin! Puku on kyllä tosi nätti ja olen ollut siihen tyytyväinen muuten :) Kannattaa siis soittaa ja hoputtaa tilausta!
Soittelin siis eilen sinne Nuppuliinaan ja kyselin tilaukseni perään. Sieltä vastas ensin joku " vanha äijä" (tai ainakin kuulosti siltä) ja se ei tiennyt mistään mitään. Sanoi tosi ivallisesti että " nehän voi olla loppunut" . Niin, no mitäs kun olen ne jo maksanut. Niin mies sanoi vaan että " jaa" . Sitten siellä vaihtui joku nainen sinne puhelimeen, joka oli hyvin ystävällinen. Tilaamistani tuotteista oli juuri ko. väri loppunut, mutta muun värisiä sitten olisi. Väitti kovasti lähettäneensä eilen mulle sähköpostia asiasta, mutta en kyllä ole sieltä mitään saanut. No, tänään siis pitäis tulla postissa sieltä paketti. Katotaan. Oliskohan se paketti muuten ikinä tullu, jos en olis perään soitellu?
Jännää, että muillekin on sattunut samanlaista juuri tän firman kanssa. Ei oikein anna hyvää kuvaa niistä.
kun nettikaupasta tilaa, ei siihen voi kuulua se, että joutuu itse soittamaan perään. Pikemminkin Nuppuliinan pitäisi soittaa ja pahoitella tilauksen viivästymistä ja tarjota hyvitystä.
eikä ollut mitään ongelmia. Muutamassa päivässä tuli paketti kotiin.
Tilasin vime keväänä pari unipussia Nuppuliinasta. Piti olla ihan varastokamaa... Odottelin pakettia saapuvaksi KOLME viikkoa, jonka jälkeen lähetin mailia. Vastaus tuli melko pian, jossa selityksenä pussien viipymiselle oli se, että tavara ei ole saapunut Suomeen aikataulun mukaisesti... ! Eivät sitten olleet viitsineet ilmoittaa siitä asiakkaalle. Noh, viestissä luvattiin, että kun pussit saapuvat maahan, ne lähetetään mitä pikimmiten asiakkaalle pienen extran kera.
Paketti sitten vihdoin saapui, viisi viikkoa tilauksestani. Eikä pakettiin tosiaankaan ollut laitettu mitään extraa, pelkät unipussit vain. Onneksi sentää pussit olivat oikeaa kokoa ja varsin sievät olivatkin. Harmitti vain, että odotusaika venyi niinkin pitkäksi ja että asiakaspalvelu ei oikein toiminut... :o/
muutamassapäivässä tuli paketti. Lähettivät jopa sähköpostia kun paketti oli postitettu.
Kurja meininki,mutta hyvä kun tällä palstalla kerrot,niin tiedetään sitten muutkin mistä EI kannata tilata!
Kerrohan vielä tuliko pakettisi tänään ja oliko extraa mukana,sekä oliko tavara ok?
Joo niin se sit tuli ja mukana oli vähän hyvitystä. Mutta siltikin jäi vähän huonot fiilikset enkä todellakaan aio toista kertaa sieltä mitään tilata, kun täytyy olla noin tarkkana. Harmi, kun nettisivuilla on niin paljon kaikkea ihanaa...
Pakko kirjoittaa positiivistakin tästä Nuppuliinasta, tosin en ole tilannut netin kautta vaan kävin paikan päällä hakemassa imetystyynyn ja maksoin sen siinä. Soitin ensin ja sovittiin aika milloin haen tuotteen. Ja olin tyytyväinen sekä tavaraan että palveluun. Se " vanha äijä" ei tosin välttämättä ollu maailman paras asiakaspalvelija... Turha tietty puolustella tota että paketin tulo kestää noin kauan eikä viesteihin vastata, mutta muotoilen asian paikan päällä käyneenä vaikka näin, että varastotila ei ollut kauhean iso ja talossa asuu muitakin kuin " Nuppuliina" .. Itse ainakin aion jatkossakin ostaa sieltä koska niillä on paljon tosi kivoja tuotteita. :o)
Kestovaippoja, ja uniliina-kapalon (joka muuten on ihan superhyvä). Aina on paketti ollut parin päivän päästä perillä, joten ei valittamista. Ottivat yhteyttä sähköpostitse samana päivänä, kun tilaamaani väriä ei ollut saatavilla heti.
Uniliinan kävin hakemassa itse paikanpäältä, kun halusin nähdä miten käytännössä toimii ennen ostopäätöstä (kun noita valmiskapaloliinoja on ollut niin omituisia hökötyksiä). Palvelu oli hyvää ja asian tuntevaa, joten aion jatkossakin sieltä tilata.
Itse en koskaan luota ihan varmasti netinkautta tiedonkulkuun (ainakin oma sähköpostini välillä pätkii pahasti). Aina voi olla katkoja, joten jos tuotetta tai vastausta ei kuuluisi niin ottaisin kyllä itse luurin käteen ja varmistaisin, että tilaukseni on mennyt perille.
Hei!
Tahdonpa sanoa tähän myös oman näkemykseni.
" Vanha Äijä" on Nuppulinalle painonsa arvosta kultaa. Tämä rakas äijä on isäni, joka on siis Nuppuliinalla töissä. Hän noutaa lastit tavarantoimittajilta, etsii tilauksien tuotteet ja pakkaa huolellisesti pakettinne, huolehtii koneelle lähetystunnukset ja kuljettaa paketit luotettavasti postin kuljetettavaksi. Hän ei ehkä ole maailman paras asikaspalvelija, sillä hänen kielensä ei aina taivu ulkomaalaisperäisiin nimiin ja ymmärrys ei aina yllä meidän naisten hömpötyksiin ja saattaa töksäyttää, että no jos se on loppu. Mutta Hän on todellakin luotettava työntekijä joka hoitaa asiansa. Kuten huomasitte, jos asiasta ei ole tietoa, hän siirtää asian jollekulle toiselle. Niin ja se loppu tarkoittaa sitä että: " ahaa on varmaankin loppu, mutta tilattu on jo" .
Mikäli epäilette että puhumme puppua tavarantoimittajan mokasta, niin asiakas voi aina soittaa asiasta myös tavarantoimittajalle ja tarkistaa asian. Meillä ei ole tarvetta valehdella sellaisista asioista. Me olemme vain inhimillisiä ihmisiä ja ihan oikeasti myös me mokailemme, mutta me kyllä tunnustamme sen. Mutta onneksemme meillä on takanamme maailman ihanin ohjelma, me emme voi hukata asiakkaidemme tilauksia. Näemme hyvin selvästi tilauksien tilanteen ja lähettämämme viestit.
Olette aivan oikeassa siinä että meidän tulisi soitella asiakkaalle, eikä heidän meidän peräämme, mutta myös asiakkaiden olisi hyvä lukea tilausohjeet. Tarkoitan tällä sitä, että hätää ei ole jos tilauksesi ei ole saapunut sinulle viikossa. Voi olla että kestää viikko ja yksi päivä. Joskus tilanne on se että tilauksia on kovin paljon ja lasteja tulee hirmuisasti, niin joudumme keskittämään kaikki voimamme tavaroiden pakkamisiin. Eli luemme aina kaikki saapuvat viestit ja hoidamme asioita eteenpäin, mutta emme kerkeä vastaamaan enää asiakkaalle: että mitä olemme tehneet ja mitä on odotettavissa, etenkin jos toimitusaika ei ole ylittymässä!!! Tämä on väärin että emme silloin vastaa, mutta kun ruuhka iskee, niin se iskee ja pahasti. Täytyypi siis kehitellä asiaa eteenpääin...
Niin ja tilauksista sen verran että ne pääsevät lähtemään useimmiten samana päivänä :). Olemme oppineet mokistamme ja muuttaneet systeemiä enemmän varaston mukaiseksi. Joitakin tuotteita on myös poistettu valikoimasta kokonaan ja tavarantoimittajia karsittu. Asiakkaana voit aina soittaa taikka laittaa postia ja kysyä ennen tilauksen tekoa arvioitua toimitusaikaa.
Sähköposti ja puhelin on takkuillut heinä- elokuun vaihteessa kun meille syntyi vauva. Tilaukset tosin lähtivät täysin normaalisti. Synnytin poliklinisesti, joten meille ei muutamaan päivään päässyt työläisetkään. Puhelimenkin onnistuin omimaan itselleni kun odotin vauvasta tulevia puheluita sairaalasta.... Olin onneton antanut joka paikkaan Nuppuliinan numeron jo raskausajan alusta lähtien. Tämän jälkeen muut ovat olleet töissä paikanpäällä minimaalisesti. Niin ja minä onneton en ollut opettanut muita kirjoittamaan ohjelmallamme uutisia, joten eipä kukaan laittanut selvitystä tilanteesta etusivulle. Internet puoli: kuvat, tekstit, ulkoasu, ohjelman päivittäminen... ovat olleet kontollani, enkä kaikkea ole opettanut " vanhalle äijälle" ja Anskulle sillä siihen menisi ikuisuus. Nyt sähköposti ja puhelin toimivat täysin normaalisti.
Hyvityksistä sen verran että meiltä lähtee kyllä mielestäni useimmiten ihan reiluja hyvityksiä. Esim. Canderel sai tuplasti sen mitä oli tilannut. Eipä meille jäänyt siitä tilauksesta mitään itsellemme, korkeintaan jäimme maksumiehiksi. Niin ja se on meille ihan ok, sillä jos me mokaamme aiheellisesti itse, niin pyrimme hyvitämään sen asiakkaalle.
Nuppuliinassa asuu tosiaan muitakin. Meillä on kolme lasta ja kellarikerros kesken. Elämme siis Nuppuliinassa, eikä Nuppuliina meillä :). Nuppuliinan tavaroita on ympäri kahta kerrosta, välissä puikkelehtii siis 6-v , 2-v ja vastasyntynyt. Minä olen äitiyslomalla, mutta vahdin päältä meininkiä. Ansku juoksee meidän ja oman kotinsa ja yrityksensä väliä ja " vanha äijä" pitää huolta että asiat juoksevat Nuppuliinassa. Välissä talossa tietenkin pyörii vielä Anskun sisko vauvansa kanssa, joten kyllä meillä hulinaa riittää. Nuppuliina siirtyy onneksi pian kellarikerrokseen Beboliinan kanssa ja me saamme rauhan kahteen muuhun kerrokseen. Sitten saamme aukioloajat jolloin voi tulla piipahtamaan ilmoittamatta ja tavaroita pääsee myös paremmin hypistelemään.
Kun kerta rupeatte julkisesti repostelemaan, niin minäkin vastaan samalla mitalla--->
Canderelille vastasin henkilökohtaisesti, mutta kaikille tiedoksi että kyllä meiltä oli todistettavasti lähtenyt kaksikin viestiä hänelle, tosin vasta 22.8.2006.
Madu: Ole ystävällinen ja lähetä yhteystietosi meille, niin laitamme lupaamamme hyvityksen tulemaan sinulle. Se on ihan oikeasti jäänyt puuttumaan paketistasi vahingossa. Muut unipusseja odottaneet voivat varmaankin vahvistaa tämän, sillä he kyllä saivat hyvityksen paketissaan. Niin ja silloin me ihan oikeasti jäimme ikävään välikäteen saapumisajan kanssa. Saimme uusia saapumisaikoja mitkä eivät pitäneetkään paikkaansa heidän päässä sattuneiden inhimillisten mokien takia. Niin ja tavarantoimittaja on ollut siihen asti ja on edelleenkin yksi luottetavimmista tavarantoimittajista.
hillariina: Miksi et ottanut yhteyttä asiakaspalveluun ohjeemme mukaan jos tuotteessa on virhe. Yksikään kissa ei ole meidän tietojemme mukaan käytetty, joten tuotteessa on tainnut olla vikaa. Olisimme lähettäneet sinulle uuden kissan taikka palauttaneet rahat siitä.
Olikohan vielä muuta? Olihan sitä...... oikein hyvää Syksyä kaikille ja onnellista vauvan odotusta ja iloisia hetkiä pikkuisten vauvojenne ja taaperoidenne kanssa!!!
Satu / Nuppuliina
Minä tein tilauksen - kylläkin viime syksynä - ja samoin kävi! Seoli vähän outoa! Yleensähän nettikaupoissa lähetykset toimivat säpäkästi, s-posteihin vastataan ripeästi etc. Lopulta sain tilaukseni. Olin tilannut mm. sellaisen about 15cm pikkukissan, jossa oli kyllä laput paikoilaan, mutta se vaikutti muten ihan käyteltyltä. Oli niin nuhjainen etten voinut antaa sitä joululahjaksi tuttavalapselle kuten oli ollut tarkoitus.
Viime keväänä kyseli ao. puodista koska ihanan näköisiä perhoharsoja tulee. Viestiini ei ole vieläkään vastattu!
Arvaatte varmaan, että asioin nykyään muualla.