Lue keskustelun säännöt.
kysymys SSG:stä
11.10.2006 |
Kävin eilen SSG:ssä. Kaikki meni hyvin ja itse toimenpide oli lähes kivuton.. Klinikalla sanottiin, että toimenpiteen jälkeen voi tulla niukkaa veristä vuotoa, mutta minulla tiputtelee edelleen hieman. Nyt siis 2 päivää SSG:stä. Kipuja / kuumetta ei ole, mutta tuo tiputtelu huolestuttaa. Onko muilla kokemuksia vastaavasta/ onkohan ihan normaalia?
Asteri
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai ainakin mulla tiputteli myös pari-kolme päivää sen jälkeen, eikä mulle ees saatu koko hommaa kunnolla tehtyä. Niin että luulisin, että ihan normaalia. Kyllä se vuoto ainakin täällä lopulta loppui.