Apua ansioluettelon tekoon?
Kokeneita työhakemuksen, tarkemmin tässä CV:n, kirjoittelijoita paikalla? Auttakaa hieman ensikertalaista. :)
Miten olette kirjanneet ansioluetteloon IT-osaamisen/ATK-taidot? Kaikkia ohjelmia ei ilmeisesti todellakaan listata niin miten kannattaisi niputtaa Word, Excel ja PowerPoint?
En oikein voi laittaa "Microsoft Office-ohjelmat" koska niissä on ohjelmia joita en ole käyttänyt esim. Acsess, OneNote, Publisher.
Kannattaako mainita aiempiin työtehtäviin liittyviä alan ohjelmia, jotka ei liity mitenkään tähän työpaikkaan ja hakemuksen vastaanottaja ei ole siitä kuullutkaan? Voiko jotenkin muotoilla peruskäyttötaidot esim. Sähköpostin, internetin käyttöosaaminen vai onko nämä niin itsestäänselvyyksiä ettei niitä kirjata?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:42"]
Riippuu varmaan ihan alasta, jos menet IT-alalle niin et sano "osaan käyttää intternettiä ja wordia".
[/quote]
Ei ole IT-ala. Miten sinä niputtaisit nuo mainitut Word, Excel ja PP?
-ap
Eihän niitä voi mitenkään niputtaa. Ihan erilaisia ohjelmia kaikki. Muokkaan cv:tä aina sen mukaan minne haen. Turhat tiedot jätän pois.
Riippuu varmaan ihan alasta, jos menet IT-alalle niin et sano "osaan käyttää intternettiä ja wordia".