Lue keskustelun säännöt.
stella 80, koita kestää paskaa kritiikkiä
30.03.2006 |
oot musta kiva tyyppi ja turhan paljon oot saanut neg. palautetta muilta...
Kommentit (2)
tarkoitus aiheuttaa neg. ketjua!!!Sun taitaa olla kun sellaista heti mietit. Halusin vaan sanoo, et stella on musta ok, eikö saa???? ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varmaan ihan sama kuka kirjottelee...